2014. július 4., péntek

Krémdezodor

Dóri | 7/04/2014 |
A múltheti inspirációs posztban említettem, hogy szeretnék krémdezodort készíteni. Most szombaton elutazom, és kell az utánpótlás, így alkalmam adódott elkészíteni. Több recept elolvasása és az itthon fellelhető alapanyagok alapján Tovább után olvasható "receptet" raktam össze.





Hozzávalók:
3 tk. kókuszolaj
2 tk. shea vaj
2-3 pasztilla kakaóvaj
1 tk. szódabikarbóna
4 tk. keményítő
illóolaj (én 5 csepp levendulát és 9 csepp narancsot használtam)

Kivételesen mikróban olvasztottam az olajokat, már a tégelyben, így néhány perc alatt felolvadtak, ekkor belekevertem a szódabikarbónát és a keményítőt, végül az illóolajokat.


FIGYELEM!
Amikor a krémdezodor használata mellett döntesz, előfordulhat (99%), hogy nem lesz elég reggel használnod a krémdezodort. Ezért jó, ha magadnál tartod, és bedobsz mellé a táskádba egy csomag nedves törlőkendőt, így könnyen felfrissítheted magad. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése