2014. szeptember 18., csütörtök

Sorozatajánló, avagy fejezetek a sorozatfüggő naplójából II.

Dóri | 9/18/2014 |
A mai epizódban (:D) a családi sorozatok közül ajánlok nektek hármat, ebből kettő brit sorozat lesz. Egy időben nagyon nem szerettem a brit kiejtést, de egyszer csak valami megváltozott bennem, és megszerettem. Bár a mai napig több amerikai sorozatot nézek, és kiejtésben is inkább az amerikai angol áll hozzám közelebb, de a brit angol csodaszép.
Na de lássuk a sorozatokat, de csak a "Tovább" után. :)

forrás
A történet 1912. áprilisban kezdődik, egy nagy-britanniai nemesi család udvarházában. A gróf egyetlen férfi örököse elhunyt, a Titanicon utazott; így családfakutatás kezdődik, ugyanis a grófi párnak 3 lányycermeke született, akik nem örökölhették a birtokot, ők pedig Lady Mary, Lady Edith és Lady Sybil Crawley. A sorozatból megismerhetjük a Crawley család életét, valamint a cselédek mindennapjaiba is betekintést nyerhetünk.

Az én kedvenc karaktereim: Lady Mary és Anna Smith.

forrás
London, dokknegyedében járunk az '50-es években. Egy fiatal szülésznő érkezik ide, az apácákhoz, hogy a munkájuk segítse. Jenny Lee-vel éljük át a történéseket, az élet boldog és szomorú perceit. (Én nem egyszer sírtam a sorozaton.) Érdekes látni, hogy 60 évvel ezelőtt hogy zajlott le egy szülés.

Az én kedvenc karaktereim: ha nagyon muszáj választani, akkor Jenny-t illetve Bernadette nővért választanám.

felirat
Ezt a sorozatot még akkor néztem, mikor adták, 2011-ben. Szerettem, mert könnyed volt, mégis vicces, de volt benne dráma is. A főszereplő, Lux (a sorozat címéből összerakható a neve), egy 15 éves lány, aki nevelőszülőktől nevelőszülőkhöz vándorolt, mígnem úgy dönt, hogy nagykorúsíttatja magát, ám ez nem olyan egyszerű. Két évadon keresztül követhetjük Lux sorsának és vér szerinti szüleivel való kapcsolatának alakulását.

A kedvenc karakterem: Nate és Tasha.

További kategóriák:
Dráma

Nektek mik a kedvenc vígjátéksorozataitok? Kíváncsian várom a tippeket, hátha még nem láttam őket! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése