2013. szeptember 14., szombat

Teázási szokások

Dóri | 9/14/2013 |
Egy évvel ezelőtt még sok cukorral és sok citrommal ittam a teát, de a szobatársamnak, Lívinek hála, erről teljesen leszoktam, azóta csak a fekete teát ízesítem be, a gyümölcsteákat és a zöldteákat magában iszom, és sokkal finomabbak úgy. (Jelenleg Mr. D. nővérének hála szálas Twinnings fekete teát kortyolgatok, csak egy icipici házi tejjel - hát, azt hiszem, ezt meghagyom az angoloknak...)

A teákat általában a Kincsesszigetben (azaz Csokiszigetben) szerzem be: olcsóbb, mint a legtöbb élelmiszerbolt, és sokféle teájuk van, illetve még a Lidl-ben szoktam venni nagyon finom gyümölcsös teákat (Lord Nelson - sajátmárkás termékek).

A téli időszakban, vagy az esősebb időben, mint amilyen most is van, akkor szoktam a 1,5 liter langyos teához egy késhegynyi gyógyszertári aszkorbinsavat (C-vitamin) tenni.

Ami nagyon fontos: ne hagyjátok túl sokáig ázni a teafiltert, mert egy idő után keserű lesz a tea, és nem lesz olyan finom íze.

Nektek hogyan alakultak a teázási szokásaitok? :)
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése