2013. december 8., vasárnap

Folyékony mosódió

eco fair(y) | 12/08/2013 |

A mosást elsőre nem mertem túlbonyolítani, tehát a köztes megoldást választottam: vegyszermentes, de még nem saját magam készítettem, hanem csak leemeltem a polcról. Szóval már jó pár adag ruhát kimostam a sparban vett folyékony mosódióval. Az első alkalommal picit aggódtam, mert hallottam olyat, hogy nem lesz túl jó illatú utána a ruha, de szerencsére nem így lett. Tényleg elég belőle mosásonként egy kupaknyi, ahogyan az a flakonra is írva van, úgyhogy elég lesz egy darabig remélhetőleg. Öblítőt még a régit használtam, de most az utolsó mosásnál az is elfogyott. Először abból is boltit vettem (Frosh, ökológiai), de ha ezek elfogynak tuti megpróbálom saját magam csinálni mindkettőt, receptek már vannak :) Ja, és már folyékony szappanra meg mosogatószerre is van recept, szóval ha elfogynak a mostaniak, azokról is jön a beszámoló...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése