2015. augusztus 17., hétfő

Könyvhétfő #6 Hosszú Katinka - A magyar IRON LADY

Dóri | 8/17/2015 |
Tudtátok, hogy a nagyszerű úszónőnk, a bajai világklasszis Hosszú Katinka írt egy könyvet (Szántó Dáviddal)? Nem? Akkor most már tudjátok.

Valamikor tavaly november végén figyeltem fel igazán Katinkára, és azóta nyomon követem a karrierjét, végigszurkoltam az idei VB-t is. Decemberben volt szerencsém találkozni vele Szegeden, amikor a könyvét dedikálta. Egy végtelenül kedves, fiatal nő, aki fáradhatatlanul fotózkodott kicsikkel és nagyokkal.

Tehát írt egy könyvet. A 2012. évi londoni olimpiáról és az utána következő időszakról szól, hogyan vált az olimpiai 4. helyezett Iron Lady-vé.

Katka mindenkivel nagyon szívesen pózolt egy-egy fénykép erejéig


Fülszöveg:
"Amióta először, 2008-ban Katinkával találkoztam, az első sorból néztehettem, ahogy világ- és Európa-bajnoki címeket nyer, megdönt 11 világrekordot. A túláradó érzelmek, a büszkeség, az izgalom, az ámulat ezeken a versenyeken olyami, amit egyszerűen nem tudok szavakba önteni. Még akkor is elakad a szavam, elérzékenyülök, amikor felvételről újra látom őket. De ezek a sikerek meg sem közelítik azt a Katinka által véghezvitt, leginkább lélegzetelállító változást, amit volt szerencsém végigközvetni. Az átalakulás, ami a 2012-es londoni olimpia és a 2013-as barcelonai világbajnokság között történt, az egyik leglenyűgözőbb, leginspirálóbb volt aminek valaha tanúja lehettem.

Azt gondoljátok, elfogult vagyok, de a helyzetről való véleményemnek semmi köze az eredményekhez vagy a személyes érintettségemhez. Ez a sportoló hozzáállását tükrözi, mielőtt a verseny egyáltalán elkezdődik.

2012-ben Katinkának megvolt a lehetősége, hogy valóra váltsa gyermekkori álmát. Mégis, amikor eljött a pillanat, annyira izgult, hogy mozdulni sem tudott. Utána megjárta a legsötétebb helyeket, ahová egy sportoló eljuthat, a visszavonulást fontolgatta és megkérdőjelezte saját identitását. Barcelónában Katinka mégis teljesen más sportolóként, úgy állt a rajtkő mögé harcra készen, hogy erőt merített a múlt hibáiból, és nem félt az előtte álló úttól.

Aminek tanúja lehettem London és Barcelona között, valóban lenyűgöző volt, és örökké hálás leszek a lehetőségért, hogy része lehettem ennek a történetnek."


Shane Tusup

Számomra ez a könyv egy igazi motivációs olvasmány. Ott vagy Katinkával az adott helyzetben, átéled a rosszat, a jót, együtt örülsz és együtt szomorkodsz vele. Kitárja az olvasónak a legbensőbb érzéseit, és nem fél ezt megtenni.
Letehetetlen olvasmány, ajánlom azoknak, akiknek kell egy kis hátsón billentés, hogy kikerüljenek a gödör aljáról.
Minden nap számít!

A könyv megvásárolható a BioTechUSA boltjaiban, illetve a honlapról megrendelhető.

Ti olvastátok Katinka könyvét? Olvastatok már hasonló, motivációs könyvet?
Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése