2013. augusztus 25., vasárnap

A szódabikarbónáról és annak nagymennyiségű beszerzési helye Szegeden

Dóri | 8/25/2013 |
A szódabikarbóna még egy csodaszer – bár a sütőtisztításra nálam nem jött be, arra majd most fogok megoldást alkalmazni sütőtisztító spray formájában.
Tehát a szódabikarbónát kis vízzel pépesre kell keverni és kész a házi súrolószer. (Ebben a formájában alkalmaztam a sütőajtón, hát a szódabikarbóna még mindig ott van…) Ellenben a gáztűzhelyen nagyon jól alkalmazható, igaz, hogy tovább tart, mintha zsíroldót használna az ember, de legalább környezetkímélő.
Szagtalanító tulajdonságát kihasználhatjuk  a hűtőben: én a tojástartóba szoktam tenni pár kanállal, illetve a mosógépbe a mosószerhez szoktam adni - a régebben khm... bebüdösödött mosógépben mosott ruhákat idővel szagtalanítja - illetve a fehér ruhákat fehéríti.

Szegeden a cukrászkellékesben vettem még februárban 2 kg szódabikarbónát, amit azóta dunsztosüvegekben tartok. (egyébként nagyon sok minden kapható a cukrászdiszkontban, vissza fogok még térni oda pár egészséges dolgot venni)

Tehát a cukrászdiszkont címe: 6724 Szeged, Huszár u. 1. ((bejárat a Bakay Nándor 24. felől)
A 7-es trollival lehet ide eljutni, de nem a Huszár utca megállónál kell leszállni, hanem a Mura utca megállónál.
Itt kell bemenni, majd balra, és egy hangárban található az üzlet. Kellemes felfedezést kívánok!

Ti mire használjátok még a szódabikarbónát?
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése