2013. augusztus 30., péntek

Elkezdődött! Most már nincs menekvés... :)

eco fair(y) | 8/30/2013 |
Tegnap megérkezett a finom házi tejcsi :) Mára pedig piacozást terveztem, de mivel elég későn sikerült felkelni és még el kellett intézni pár dolgot, már csak a csomagoló árusokra értünk oda. Viszont a spar-ban vettem mangalica zsírt, hogy az olajat kiváltsam főzéskor. Az emlékeimben nagyon pozitívan élt, hogy mennyire egészséges, de aztán itthon gyorsan kiderült egy kis netezgetés után, hogy nem sok különbség van a sertészsírhoz képest (ha nem makkoltatva hízlalják), viszont a vajhoz és olajhoz képest még így is előrébb vagyok :) Rögtön teszteltük is egy kis rozskenyér és lilahagyma kíséretében (nyami :) )

Szintén netezgetés közben bukkantam rá a kókuszolajra, szóval ha a mangalica elfogy, biztos ez lesz a következő beruházás, mert ezzel sütni (sütemények, hús egyaránt) is simán lehet, mondhatni egészséges, és a kommentelők szerint a konyha sem fog olajtól bűzleni egy kis sütögetés után.

A kókuszolajjal egyébként is szemeztem, mert a szűretlen, finomítatlan verziók jól jönnek a házi készítésű kozmetikumokhoz, de ez külön posztot érdemel ;)
A jelenlegi nagy kérdőjelet a felvágott okozza, én igencsak sonka párti vagyok, szóval keresni kell egy jó kis hentest, vagy átszokni a kolbászra :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése