2013. december 8., vasárnap

Egy visszatérő téma - a hajmosás

eco fair(y) | 12/08/2013 |

Többször szóba került már, hogy milyen vegyszermentes alternatívája lehet a szokásos sampon-balzsam kombónak... Volt itt már tojástól kezdve minden. Egyelőre úgy tűnik, hogy megtaláltam magamnak a tökéletest megoldást, ami még jobb is mint a régi felállás! Tusfürdő helyett ugye jött a manna szappan, és nekik van szappan formátumú "samponjuk" is. Ezt használtam már párszor, utána balzsam és öblítés, de a hajam sprőd volt, feltöltődött statikusan, és 2 nap után úgy nézett ki mintha egy hete nem mostam volna meg... Aztán ma kipróbáltam, amit a szappanokhoz mellékelt kis füzetecskébe írtak, miszerint 2/3-ad rész víz 1/3-ad rész almaecet keverékével kell leöblíteni a beszappanozott hajat, majd a végén még hideg vízzel átöblíteni. Annyival spékeltem meg a dolgot, hogy pöttyintettem pár csepp illót az ecetes vízbe, mert féltem hogy ecetszagú marad a hajam. Picit még így is az volt, de nem sokkal később ez elmúlt, viszont a hajam észrevehetően fényesebb és puhább (talán még dúsabb is) lett, ráadásul balzsam se kellett. Már csak az a kérdés, hogy ez mennyire lesz tartós... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése