2013. december 8., vasárnap

Testápolás természetesen

eco fair(y) | 12/08/2013 |

A hideg beköszöntével különösen jól esik a kiszáradt bőrünket kenegetni, pláne ha ezt egy forró fürdő előzi meg, a krémet pedig mi magunk készítettük csupa természetes anyagból, akkor igazi kényeztetésben lehet részünk :) A szorgalmi időszak végeztével végre tudtam magamra is szánni egy pici időt, és mivel a karácsonyi házi készítésű kencékhez már amúgy is megvolt minden alapanyag, gondoltam megjutalmazom magam egy testápolóval. Kézkrémet már csináltam korábban, meg ott volt az ajakápoló is, de a télen óhatatlanul is kiszáradó bőrömnek valami többre volt szüksége... Ehhez egy egyszerű receptet választottam, nehogy kudarcba fulladjon a terv, bár picit azért módosítottam az összetevőkön :D

Hozzávalók
  • 3 evőkanál (45 ml) kakaóvaj
  • 2 evőkanál (30 ml) kókuszolaj
  • pár gramm sheavaj, érzés szerint
  • 1.5 evőkanál (22 ml) mandula olaj
  • 10 csepp levendula illóolaj
  • 10 csepp citrom illóolaj
  • 5 csepp vanília illóolaj
Annak ellenére, hogy a recept egyszerű, megijedtem, mert úgy tűnt nem akar megszilárdulni... Betettem a fagyasztóba, amíg fürödtem, és az eredmény magáért beszél :) Az állaga ennek is eltér a megszokottól, picit kapargatni kell, de ahogy a bőrhöz ér már olvad is. Imádom az illatát, szerintem aki megcsinálja, soha többé nem akar majd mást használni! Én legalábbis egyelőre biztos nem...

A recept eredetije: http://lukreciakencei.hu/recept/testapolas/testapolok/egyszeru-kokuszolajos-testapolo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése