2014. június 28., szombat

Inspirációk hétvégére 3.

Dóri | 6/28/2014 |
A héten itthon voltam, és kiélveztem a szabadságot, ezért jön ilyen későn a mai poszt.

Egy ideje már szeretnék házilag dezodort készíteni, de még mindig a korábban felhalmozott készleteket
fogyasztom. A hozzávalók sem drágák: kókuszolaj, keményítő, szódabikarbóna és tetszés szerinti illóolaj. A szódabikarbóna nagyon jól semlegesíti a szagokat, az illóolaj pedig egyértelműen illatosít, de a levendula tisztaságillatával nyugtat, a citrusfélék pedig energizálnak.

Mostanában a fogrémek is felkeltették az érdeklődésemet, sajnos nekem elég problémásak a fogaim, érzékeny a hidegre, melegre savanyúra és édesre is. Használtam már Sensodyne fogkrémet és nem éreztem különösebb változást. Jelenleg ebből is gondolkodom házi megoldáson. Az alapként használandó receptem a képre kattintva elérhető.

És végül egy kipróbált recept, tisztítás kategóriában. Az általunk is feltett testradír receptek mindegyike
tartalmaz olajat, amit a fürdőszeánsz után le kell sikálni a kádról. Erre hoztam egy remek tisztítópasztát. Fél csésze szódabikarbónához 1 tk folyékony szappant adva és épp annyi vizet hogy kellemes pasztát kapjunk. És kész is! Nagyon hatásos, és itthon is alkalmaztam, anyukám is megdicsérte, milyen szép tiszta lett a kád. :)


Mindenkinek kellemes hétvégét kívánok, élvezzétek ki a jó időt, amíg még tart! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése