2014. december 17., szerda

Cantuccini/Biscotti

Dóri | 12/17/2014 |
A recept nem saját, Viánál láttam még tavaly, ám nem volt lehetőségem kipróbálni, ám itt a hétvége, és én sütihiányos vagyok. Minden van itthon, ami kell hozzá, reggel a kávé mellé tökéletes.

Hozzávalók:

30 dkg finomliszt
20 dkg porcukor
1 teáskanál sütőpor
1 tasak vaníliás cukor
1 csipet só
2 egész tojás
15 deka darabolt ínyencség (nálam 3 dkg aszalt vörös áfonya, 6 dkg fehér csoki 6 dkg olajos mag: mandula, török mogyoró, kesudió és földimogyoró)

A tojásokat verd habosra a porcukorral, majd adagold hozzá a sütőporos lisztet. Óvatosan keverd bele a jóságokat. Nekem nem állt össze a tészta, ezért lisztezett deszkán gyúrtam össze és formáztam meg. Lapos, hosszú cipót (inkább téglát) formáztam belőle, és 180°C-on 30 percig sütöttem, majd kivettem 10 percre, rácson hűlt, addig a sütőt visszavettem 140°C-ra és kicsit nyitva is hagytam az ajtaját, hogy lehűljön. Amikor letelt a 10 perc, szépen felszeltem a cipót és visszarakosgattam a tepsibe, majd a visszavett hőfokon 20 percen keresztül sültek.



Az eredmény :) (Kicsit rusztikus lett, de nem von le az élvezeti értékéből :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése