2015. december 1., kedd

Eco fairy advent 1. Adventi koszorú

Dóri | 12/01/2015 |
Mi mással is indíthatnánk a készülődést, mint a koszorúval? Tudom, már elmúlt az első adventi vasárnap, ám szerintem még mindig nem késő elkészíteni a koszorút.
Én ebben az évben készítettem először rendes koszorút, tavaly csak dunsztos üveges megoldás volt, de azt is szerettem.

Most megmutatom nektek a kedvenc koszorúimat instagramról, hogy ti is inspirálódjatok, ha még nem készült koszorú, ha pedig igen, akkor a következő évekre tudtok ötleteket gyűjteni.









Nos, azt hiszem ezek a képek igencsak azt mutatják, hogy a minimalista megoldások nagyon tetszenek. Bár ez a nutellás... Ha házi mogyorókrém lenne, sokkal jobb lenne.


Végül engedjétek meg, hogy megmutassam a saját koszorúmat. A koszorúalap még tavalyról maradt, nem használtam fel, a potpourrit a Tescoban vettem Glamour napokon 20% kedvezménnyel, a gyertyatüske a Kik-ből van, a gyertyákat pedig a Butlers-ben vásároltam 250 Ft/db áron. Szóval 1-2 ezer forintból némi türelemmel szép dolgokat lehet kihozni. :)



Ti készítettetek koszorút? Ha igen, milyen stílusút?
Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése