2015. december 8., kedd

Ecofairy advent 8. Gyors ajándékok saját kezűleg

Dóri | 12/08/2015 |
Nincs is jobb, mint saját magad elkészíteni az ajándékot a barátaidnak szeretteidnek. Én, ha tehetem, mindig valami saját készítésű aprósággal lepem meg őket, nem csak karácsonykor. Most néhány egyszerű és alacsony költségvetésű ötletet mutatok nektek, amire még bőven van idő az ünnepek előtt.

Bögrék minden mennyiségben

Lehet nem mindenki olyan bögremániás mint én. Szeretem, ha mindenre van egy bögrém: kávézásra, teázásra, forralt borhoz. Minél egyedibb, annál jobb, és szerintem mások is így vannak vele. Szóval egyedi bögrék készítésére fel!

Végy egy bögrét (én a fehéret preferálom, de ha a koncepciódba fekete kell, legyen fekete. :))
Végy némi porcelánfestéket (pl. innen), vagy egy tollat (Pinteresten egy csomó ötlet van a Sharpie mug-ra, azaz Sharpie márkájú tollal dekorálják a bögrét).
Végy némi kreativitást.

Az, hogy mit rajzolsz/írsz a bögrére, rajtad múlik. Ha bizonytalan a kezed, vehetsz öntapadós betűket kreatív boltban, papírboltban, azt felragasztod a bögrére és körülötte kifested, mint Nóri tette.

forrás; forrás
forrás; forrás
forrás; forrás


További ötletekért kattintsatok IDE.

Egyedi naptárak

Minden otthonba elkél egy falinaptár. Én jobban szeretem azokat a fajtákat, amiket én magam állítok össze, vagy pedig amit az interneten (Pinteresten) találok, és jól néznek ki. Az excelben vannak jó kis naptár sablonok, amelyeket személyre szabhatsz, kicserélheted benne a reklámképeket családi fotókra, vagy az ajándékozott háziállatának fotójára, barátokkal, illetve a szerelmeddel közös fotókra. A lehetőségek tárháza végtelen. :) (Online nem találtam meg, de az excelben lehet sablonokat megnyitni, én ott a családi fényképes naptár sablont használtam 2 éve, ha az évet átállítjátok, akkor a napokat nem kell, mert a függvény magától átírja. :))

IDE kattintva sok, gyönyörű ötletet láthattok amelyeket inspirációként felhasználhattok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése