2014. július 12., szombat

Inspirációk hétvégére 5.

Dóri | 7/12/2014 |
Ebben a hónapban kivettem a "szabadságom", azaz a nagyvárostól távol vagyok, nyaralok, otthon vagyok és pihenek, augusztusban pedig újult erővel vetem bele magam a boszorkánykodásba. :) De a szokásos inspirációs bejegyzés nem marad el, és ez már az ötödik! :) A "Tovább"-ra kattintva olvashatjátok a heti kedvenceimet. :)


Nagyon szeretem a testápolókat. Egy múltkori bejegyzésben közzétett recept alapján készült testápolóm
forrás
lassan elfogy (köszönhetően a leégett Mr. D.-nek :D). Ezek a cuki formájú kis testápolótömbök régóta foglalkoztatnak, így legközelebb ilyet fogok készíteni.


forrás
Ez a kép szőke hajú olvasóinknak kedvez. A Lush márka "Marilyn" nevű hajpakolását otthon is elkészíthetitek, a kókuszolaj kivételével az összetevők minden háztartásban fellelhetők. Főzzetek jó erős kamillateát, virágzatból, ne filteresből, hűtsétek le. Keverjetek bele mézet, egy citrom levét és néhány evőkanál almaecetet. Az egész teakeveréket dolgozzátok össze kókuszolajjal, majd vigyétek fel a hajatokra. Hagyjátok fenn néhány órán át, vagy akár éjszaka és másnap mossatok hajat. Szép csillogó lesz a szőke hajzuhatag! :)
kép forrása

Végül a mai inspirációs poszt zárásaként egy hintőpor receptet hoztam nektek, ami nem csak a babák
bőréhez kíméletes :) A gyógynövényes hintőpor porított körömvirágot, levendulát és kamillavirágot tartalmaz, valamint zablisztet és egy kis porított tojáshéjat. A teljes receptet a képre kattintva elolvashatjátok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése