2014. július 7., hétfő

Nyugtató krém szúnyogcsípésre

Dóri | 7/07/2014 |
Évek óta elég rosszul reagálok a szúnyogcsípésre. Indokolatlanul nagy területen bedagad a bőröm, és rettentően viszket, majd egy nappal később sötét vörös folttá válik a csípés körüli él-egy cm sugarú terület. Néhány héttel ezelőtt kevés levendula illóolajat kentem rá, pillanatok alatt elmúlt a viszketés, ezért úgy gondoltam, hogy ezzel a módszerrel nagyon jó ellenszert készíthetek a viszketés ellen, ha már távoltartani nem tudom a kis dögöket. :D

A körömvirág mellett levendula macerátumot is készítettem. Ebben az esetben is az eljárás ugyanaz volt, kifacsartam, melegítettem, olvasztottam és kész. :) Részletesebb leírás itt. A krémet a kis dunsztos üvegben készítettem el, praktikus megoldásnak tűnt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése