2014. július 26., szombat

Inspirációk hétvégére 6.

Dóri | 7/26/2014 |
Mostanában nagyon elszaporodtak a testápolók és bőrradírok, a tisztításról kevés szó esik. Ennek talán az egyik oka az, hogy többnyire csak  szódabikarbónát és citromsavat használok, illetve hogy az utóbbi időben nyaraltam és otthon vagyok. :)
Szeretjük az ehető recepteket is, úgyhogy a mostani válogatásban lesz az is. ;)
forrás
forrás
 Egyszer rábukkantam Ildikó blogjára, ami instant szerelem lett. Ott láttam először a házilag készített vegetát, amit azóta is szeretnék megvalósítani. Közben máshol is láttam a recepteket, most egy kis válogatás jön belőlük:
forrás












Ajkaink ápolása kiemelkedően fontos, erre már több receptet is felraktunk, de most találtam egy olyat, ami leginkább a kávé imádók kedvence lesz.
forrás
A levendulát szeretitek? Mi nagyon! Azt hiszem, erre már rájöttetek. :D Újabb formában illeszthető be a mindennapi életbe: levendulás cukrot is készíthettek:
Egy üvegbe rétegezzetek levendulavirágzatot és cukrot, majd hagyjátok állni pár hétig-hónapig. (A virágzat szárított legyen!)
forrás



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése