2014. augusztus 20., szerda

"A Sampon"

Dóri | 8/20/2014 |
forrás
Az elmúlt egy évben sok bajom volta sampon témával. Kipróbáltam a tojást, mint sampont (itt), szódabikarbónát is használtam (itt), a száraz samponnal is megpróbálkoztam (itt), valamint a szappanos hajmosást is kipróbáltam. De a megoldás június környékén jött el. A történet többi részét a "Tovább" után olvashatjátok. :)








forrás
Május környékén nyitott ugyanis Szegeden az Yves Rocher, ahol minden termék minimum 80%-ban természetes összetevőket tartalmaz. Az eladók kedvesek és segítőkészek, bátran kérdezzetek és kérjetek tanácsot tőlük, én is így tettem. Korpás és zsíros hajra kerestem sampont, de csak külön-külön volt rá termék, így egy zsíros hajra való samponnal jöttem el, aminek furcsán zöld csalán szaga volt. Majd elkezdtem használni, az illatát megszerettem és a hajmosási rutinomat is rendbe tette. Elmúlt a korpám, hajat mosni csak háromnaponta kell, és szép fényes a hajam.

A termék előnyei: 99%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaz, parabén-, szilikon- és mesterséges színezékmentes.

Összetevők:
Water / Aqua,  Ammonium Lauryl Sulfate,  Decyl Glucosideti,  Cocamidopropyl Betaine,  Urtica Dioica (Nettle) Extract,  Glyceryl Oleate,  Coco-Glucoside, Sodium Benzoate,  Zinc Gluconate,  Parfum / Fragrancei,  Citric Acid,  Glycerin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride,  Salicylic Acid,  Geranioli,  Limonene, Sodium Chloride,  Potassium Sorbate
(forrás: Krémmánia)

A termék eredeti ára 840 HUF, én anno is és most is a kuponos akcióban 690 HUF-ért vásároltam meg, de az eredeti árán is megéri, a Head & Shoulder-hez képest. Valamint az Yves-Rocher termékekben nincs állati eredetű összetevő és nem végeznek állatkísérleteket, míg a Head & Shoulders termékek esetében végeznek.

Szóval végre megtaláltam a hajamnak és fejbőrömnek megfelelő sampont, amely csupa jó tulajdonsággal rendelkezik kívül-belül.

Ti mivel mostok hajat? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése