2014. augusztus 9., szombat

Inspirációk hétvégére 8.

Dóri | 8/09/2014 |
Ezen a héten hétfőn kezdtem a szakmai gyakorlatom, eléggé nehezen rázódtam bele a korán kelésbe, én inkább bagoly típus vagyok, későn fekszem későn kelek. Emiatt nem került fel poszt a blogra, valamint épp folyamatban van egy fényképezőgép beszerzése, hogy rendes képeket tudjak csinálni ide a blogra. De térjünk rá az eheti ötletekre. :) A "Tovább" után láthatjátok az eheti válogatást.

Nagyon szeretek otthon kikeverni olyan dolgokat, amik boltban kapható, de valamilyen adalékanyag biztos van benne. A legújabb "áldozat" a mustár volt. A barátnőm Zsu tej-, glutén- és szójaallergiája miatt néha direkt keresek ilyen recepteket, és bár azt mondta a mustárokkal általában nincs baj, én már eldöntöttem, hogy kipróbálom. A receptet a kedvenc online magazinomból, a Kifőztükből van. Én az adagot csökkentettem, mert kipróbálásként készítettem csak el, így azt osztom meg, de a képre kattintva az eredeti recepthez juttok, ott ízesített verziók is vannak. :)
forrás

Hozzávalók:
5 dkg mustármag
4 dkg cukor
50 ml víz
50 ml fehérborecet
1/4 ek. só
A mustármagot kávédarálóval finomra őröltem, majd egy befőttesüvegbe töltöttem, mert a fémet kikezdi. Hozzáadtam a cukrot és a sót, majd a folyadékokkal feltöltöttem. Most várom, hogy kevésbé legyen csípős. :)


A következő ötletet már kipróbáltam, és a Manna Facebook oldalán láttam. Két evőkanál zablisztet pépesre kevertem egy kevés vízzel, majd felvittem az arcomra, és lepihentem fél órára. A maszk elkezdett száradni az arcomon, a végén ugyanazt éreztem, mint az élesztős arcpakolásnál. Utána szépen lemostam langyos vízzel (jól jön egy szivacs ekkor), és kész is. Nagyon jól érezte magát utána a bőröm. :)

Végül egy fürdősó receptjét osztom meg veletek. Fél csésze keserűsót és fél csésze tengeri sót keverjetek el ízlés szerint citrom és rozmaring illóolajjal, és kész is! :) Csodás illatos fürdő, pillanatok alatt.

Kellemes hétvégét kívánok nektek, használjátok ki a jó időt, strandoljatok, élvezzétek a nyarat, és használjatok naptejet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése