2014. augusztus 29., péntek

Kávés testvaj

Dóri | 8/29/2014 |
forrás
Edzés után az öltözőben beszélgettünk a masszázsról és a masszázsolajokról, aztán áttértünk a striákra, mert manapság majdnem mindenkinek van. Oda jutottunk, hogy a kókuszolaj jó rá, a kávé meg a narancsbőrre. Így otthon összehoztam ezt a kettőt, nagyon szuperül illik az Yves Rocher kávés tusfürdőjéhez.
Az elkészítésről a "Tovább" után olvashattok. :)


Hozzávalók:
 - 5 ek. kókuszolaj
 - 2 ek. őrölt kávé (nem zacc!)

Elkészítés:
Gőz fölött melegítsük a kókuszolajat a kávéval, kb 1,5 órán át. A vizet mindig pótoljátok a fazékban, de ne érjen fel a tál aljáig! Ha letelt a 1,5 óra, deszkán hagyjátok lehűlni, majd szűrjétek le. (Én sima fémszűrőbe tettem organza anyagot.) Ha illatosítani szeretnétek, tehetek úgy, én kb. 1 dl. olajhoz 10 csepp illót tettem. (Az egyik részbe narancsot, a másikba pedig vaníliát.) A kiporciózott adagokat tegyétek hűtőbe, hogy lehűljön.
Ha lehűlt, vegyétek elő a kézimixert és habosítsátok fel az olajat. És kész is! :)

Kávéfüggőknek kifejezetten ajánlom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése