2014. augusztus 18., hétfő

After Eight ajakdúsító-ápoló szájfény

Dóri | 8/18/2014 |
A sok krém után már kellett valami új, így a sminkszerek felé fordult az érdeklődésem. Az első áldozat egy könnyebben elkészíthető "termék" lett, egy szájfény. Láttam már a boltokban ún. ajakdúsító szájfényeket, így arra gondoltam, kipróbálom én is. És ha már szájfény és menta, legyen színe is: csoki!
A recept a "Tovább" után olvasható. :)


Hozzávalók:
3g-os tégely
1 tk. kakaóvaj
1 tk. kókuszolaj
1 tk. mandulaolaj
3 csepp E-vitamin
3 csepp borsmenta illóolaj
1/4 tk. holland kakaópor

Elkészítés:
Az olajokat egy salátástálban olvasztottam össze - egy bögrébe öntöttem forrásban lévő vizet, és arra tettem rá, felesleges a nagyobb edényt használni. :) Belecsöppentettem az E-vitamint és az illóolajat, majd a tégelybe töltöttem. A tégelyben egy fogpiszkáló segítségével elkevertem a kakaóport és hagytam kihűlni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése