2014. október 1., szerda

Sütőtökös kekszgolyó

Dóri | 10/01/2014 |
A piacon sikerült vennem egy 3 kg-os sütőtököt, gyorsan meg is sütöttem. Aztán a 1,5 órás sütés alatt nem sikerült megpuhulnia, de fogyasztásra alkalmas volt. Gondoltam kellene készíteni belőle valami desszertet. A sütőtökös golyó szimpatikus lett, de egy kicsit átalakítottam a receptet.
Semmit nem mértem ki, mindent érzésre adagoltam.

Hozzávalók:
sült tök
méz
sütőtökhöz való fűszer
darált háztartási keksz
kókusz reszelék

A tököt elválasztottam a héjától, majd botmixerrel pürésítettem, közben hozzáadtam a mézet és a fűszerkeveréket. A tökpürébe belekevertem kb. 2 ek. kókuszreszeléket. A pürét annyi darált keksszel elkevertem, amennyit felvesz, majd golyókat formáztam belőle és kókusz reszelékben meghempergettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése