2015. január 13., kedd

Húshagyó kedd #2 Kávés zabkása

Dóri | 1/13/2015 |
Szeretjük a zabkását, mindenféle ízesítésben. Én egy ideje már nem ettem, mert tejjel szeretem, de azt mostanában nem fogyasztom, úgyhogy kb. 1 hónapja nem ettem. De most egy gyors és tartalmas ebéd kellett (igen, ebédre is lehet enni :D), szóval ezt főztem.

Hozzávalók:
  • 50 g (fél bögre) zabpehely - én az apró szeműt/törtet szeretem
  • fél csésze mandulatej
  • fél csésze frissen főtt kávé
  • 4 tk. cukor
Mindent kimérek egy lábasba, összekeverem és felfőzöm. Én tömören szeretem, így viszonylag sűrűre főzöm és miután elzártam alatta a gázt, lefedem, és hagyom hűlni, hogy még inkább sűrű legyen.


És innen lehet extrázni. Én most fagyasztott epret és pirított mandulaszeleteket tettem rá, de rakhattok rá banánt, narancsot, csokit, amit szeretnétek. :)

Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése