2015. január 23., péntek

L(ux)ush nap: Let the Good Times Roll

Dóri | 1/23/2015 |
A mai napon egy másik sláger termék otthon elkészíthető változatát fogom nektek bemutatni. Az egész a kukorica körül mozog, így bátran ajánlom glutén érzékenyeknek is, hiszen nem csak a gyomron át okozhat problémát a glutén, hanem bőrön át is. Igaz, hogy sok a sóval és cukorral operáló bőrradír, de ez annál sokkal finomabb szemcséjű, így kevésbé karcol, kellemesebb használni. Ez alapján a recept alapján dolgoztam, lássuk az én verziómat. :)

Hozzávalók:
  • 25 g kukoricaliszt
  • 10 g fehér agyag
  • egy csipet fahéj
  • 10 g növényi glicerin
  • 7 g olaj - én napraforgó olajat használtam, mert a komedogén indexe 0, de bármilyen illatmentes olaj kiváló
  • 3 g vanília kivonat
Elkészítés:
Mérjük ki a hozzávalókat egy tálba és keverjük össze. :D Egyszerű, de nagyszerű. :)

Végül a használói vélemény, Zsuzsitól:
Drágaszág.  Még egyszer köszönöm, Dóri! Zseniálisan jó lett, nagyon szeretem használni! Csak ajánlani tudom! 


Kipróbáljátok? :)

Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése