2015. február 10., kedd

Húshagyó kedd #6 Diós-narancsos zabkása

Dóri | 2/10/2015 |
Most ismét egy zabkása receptet hoztam, remélem nem bánjátok. :) Végre találtam alternatívát a tejre, diótej formájában, amit igencsak megkedveltem. Így hát szinte adott volt, hogy zabkása készül belőle. De magában uncsi, kell mellé valami más finomság is. Körülnéztem hát itthon és a narancsnál maradtam.

Hozzávalók:
  • fél csésze zabpehely
  • 1 dl diótej + a visszamaradt diópép
  • 1 narancs frissen facsart leve + a rostok
  • cukor
  • opcionálisan: dió narancs

Elkészítés:

A zabpelyhet tedd fel főni a cukorral tejjel és a narancslével, ha elérted a kívánt állagot hagyd egy kicsit hűlni, majd tálald! Feltétként tehetsz rá tört diót/pirított diót és narancsgerezdeket.


Jó étvágyat kívánok! :)

Dóri


__________

FACEBOOK            INSTAGRAM            ASK.FM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése