2014. október 9., csütörtök

Sorozatajánló, avagy fejezetek a sorozatfüggő naplójából V.

Dóri | 10/09/2014 |
forrás
A héten az ajánló-sorozat zárórészéhez érkeztünk, amelyben a 4 kedvenc drámasorozatomat ajánlom nektek. Mind a négyről elmondható, hogy elég véres sorozat, szóval a széplelkűek borzongani fognak kicsit. :)








forrás
A történet 1920-ban kezdődik, és a szesztilalom alatti szeszcsempészet körül forog a történet. Több gengszterre is fókuszál a sorozat, így Atlantic City, New York és Chicago maffiaéletébe nyerhetünk betekintést. A főszereplő Nucky Thompson, Al Capone, Lucky Luciano, Arnold Rothstein és más maffiózók.

Az én kedvenc karakterem: Richard Harrow

forrás
A történet a keleti parton játszódik, San Francisco-tól nem messze. A környék motoros bandáinak konfliktusairól, együttműködéseiről, illetve a  törvényhez való hozzáállásáról láthatunk egy remek sorozatot, amelynek  most fut az utolsó évada. Az eltelt 6 évad alatt sok minden történt, eddig a 6. évad tetszett a legjobban.

Az én kedvenc karaktereim: Tara és Chibs

forrás
Ragnar Lothbrok kalandjairól szól a sorozat, az utazásokról, hódításokról, és a vikingek belhatalmi harcairól, illetve a valláshoz való hozzáállásukról. A szereplőgárda színes: ausztrál, észak-ír, svéd, brit, kanadai színészek játsszák a főbb szerepeket.

Az én kedvenc karakterem: Athelstan

forrás
Elkerülhetetlen volt, hogy bekerüljön a listába, mert nagyszerű sorozat. (A könyveket nem olvastam.) Nagyjából az első évad után csatlakoztam, 2 éjszaka megnéztem a sorozatot, és sajnáltam, hogy ennyi volt csak. Persze, vannak pillanatok, amikor azt mondom, na ilyen nincs, de mindig nézem, és izgulok a részeken. (Dávid ki is nevetett, miközben a 4. évad záróepizódját néztem. :D)

Az én kedvenc karakterem: Tyrion LAnnister (ki más? :D)

További kategóriák:

Nektek mik a kedvenc dráma-sorozataitok? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése