2015. január 10., szombat

Inspirációk hétvégére 30.

Dóri | 1/10/2015 |
Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én ilyenkor télen (de igazából nyáron is) a tusvonal-sötét rúzs kombót szeretem, ám novemberig nem volt olyan sötét szájravalóm, ami ápoló hatású. De most találtam egy receptet, ami nagyon tetszik.
forrás
3 összetevő kell csak:
shea vaj
méhviasz
cékla por
Megolvaszt, összekever, tégelybe tölt és vár. Ennyi az egész. :)

Ebben a hidegben nekem nagyon jól tud esni egy bögre meleg tea, és nagyon szeretem az ízeket is. Most megmutatom nektek az egyik kedvencemet, bár én tej nélkül fogyasztom, de így is nagyon finom. :)

Hozzávalók

» friss gyömbér 
» szegfűszeg 
» fahéj 
» csillagánizs 
» nádcukor 
» 4 filteres fekete tea (earl grey) 
» tej 
» víz

Elkészítés

Egy fahéjrúdból, szegfűszegből, csillagánizsból, néhány szelet gyömbérből, nádcukorral vízben 20-25 perc alatt egy fűszeres szirupot főzünk. Fekete teából pedig készítünk egy erős teát. A teát és a fűszeres szirupot összekeverjük és tejjel kínáljuk.

Az elkészítésről videót itt találtok.

Mautner Zsófi receptje.


És a végére egy bejelentés-félét hagytam. Az Inspirációk hétvégére sorozat egy kis pihenőre megy, a dolgaim besűrűsödtek, így nem tudok egy ideig 4 rovatot vinni. A szombati napon ezentúl Anna Ökoesküvő sorozata jelenik meg. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése