2014. szeptember 22., hétfő

A blog első díja :)

Dóri | 9/22/2014 |
Blueberry-től és Reeka-tól, a Pretty Pointless Posts blog szerkesztőitől kaptunk egy díjat, amelynek keretében 11 random dolgot kell írnunk magunkról, majd ugyanennyi kérdésre válaszolni és végül ugyanennyi blognak továbbadni. Az érdekességeket és válaszainkat a "Tovább után olvashatjátok! :)

11 random dolog (Dorotthea):
1. nagyon szeretek horgolni
2. imádom a körömlakkokat (nem épp ecofairy tulajdonság :()
3. szeretek sütni és főzni
4. 12 éve szemüveges vagyok
5. sörkedvelő lányok táborát erősítem
6. geográfus végzettségem van terület- és településfejlesztő szakiránnyal
7. a kedvenc könyvem a Harry Potter és a Főnix Rendje
8. a legkedvencebb zeném a következő:

9. szeretek olvasni, bár mostanában nem akadt a kezembe igazán jó könyv
10. külföldön legmesszebb talán Erdélyben és a horvát tengerparton voltam
11. bármikor értsd: BÁRRMIKOR el tudok aludni és átalszom mindent

11 random dolog Eco fair(y):
1. jelenleg épp külföldön tanulok
2. kedvencem a narancsos-mandulás Lindt étcsoki
3. szeretem a háborús regényeket
4. minden vágyam eljutni Izlandra
5. kínaiul tanulok hobbiból
6. jobban szeretem a szoknyát a nadrágnál
7. 10 évig ritmikus gimnasztikáztam
8. kedvenc filmem a Holiday
9. lelkiismeret furdalásom van, hogy már nagyon rég nem írtam a blogra :(
10. zokniban alszom, képes vagyok még nyáron is felhúzni :D
11. soha nem cigiztem, még csak egy slukkot se

1.  Jellemezd magad 5 szóval!: )
D.: mosolygós, izgága, sütifaló, kencekedvelő, karácsonyfan
E.: optimista, aggodalmaskodó, lelkiismeretes, gondoskodó, sokat beszélő
2. Mit tartasz életed eddigi legnagyobb fordulópontjának?
D.: azt, hogy 1,5 éve összeköltöztem a barátommal
E.: hogy fél évre eljöttem külföldre tanulni
3. Mi a legnagyobb félelmed?
D.: egyedül maradok a világban és nincs kire támaszkodnom
E.: hogy mások előtt kell táncolnom :D komolyra véve a szót, 
4. Ha egy nap (24 óra alatt) bármit megtehetnél minden következmény nélkül, mi lenne az/mik lennének azok?
D.: jó kérdés... :D
E.: a következmény itt büntetést jelent, vagy pedig a jövőre nincs hatással, amit aznap teszek? egyiktől se tudok elvonatkoztatni :D 
5. Miért kezdtél el blogolni?
D.: ez már nem az első blogom, hanem a negyedik, de emellett tartok ki legrégebb óta. Anna kérdezett meg, lenne-e kedvem vele blogolni, és igent mondtam, mert hiányzott az életemből, hogy valahová írjak, és a téma is érdekelt.
E.: Olvastam egy könyvet, mivel földrajzosként egyébként is érdekelt a környezettudatosság, és a könyv pedig azt hangsúlyozta, hogy a nagy változásokhoz kis lépésekkel is el lehet jutni, arra gondoltam, hogy az életmódomon néhány dolgot változtatok. Így például a vegyszereket kiűzöm a mindennapjaimból, amennyire csak tudom... és hatékonyabbnak gondoltam, ha a kísérletezést megörökítjük, egyrészt így lesz motiváció, másrészt hátha más is olvassa, és kedvet kap a kutyuláshoz :)
6. Melyik város(ok)ba utaznál el szívesen?
D.: London, Párizs, Athén, Koppenhága, New York, Los Angeles... geográfus voltom miatt a világot beutaznám :D
E.: Izlandon bárhova :D illetve néhány ázsiai város, pl Shanghai
7. Melyik áll legközelebb hozzád: a nagyvárosi zsongás, a kisvárosi élet, vagy a falusi csend?
D.: hát, Szegedet nagyvárosnak mondanám, és szeretek is itt élni, de Pestet lehet nem szeretném annyira
E.: imádom Szegedet, szerintem akkora az élhető méretű város, viszont a barátommal ha egyszer közös otthon vásárlásához jutunk, akkor az valószínűleg egy tanya lesz :) szóval a nagyvárosi zsongás semmiképp, de a másik kettőt bármikor
8. Mi a legfurcsább dolog amit valaha ettél? Miért?
D.: nem igazán ettem még furcsa kajákat, akárhogy töröm a fejem, nem jut eszembe semmi.
E.: tegnap sörkorcsolyaként retket szolgáltak fel, önmagában nem a retek a furcsa, hanem a kontextus :D
9. Írd le három szóval, hogy képzeled el álmaid férjét! 
D.: höhö. :D itt kockul mellettem.
E.: Én is tartós kapcsolatban élek. Az álmok nem biztos, hogy mindig azt takarják amire tényleg vágyunk, de a barátom ő nagyon is valóságos, olyannyira hogy könnyedén el tudom képzelni azt, hogy együtt öregedünk meg :)
10. Volt valaha képzeletbeli barátod? :D
D.: nem tudok róla
E.: nem
11. Hogy hívják (/hívták) a kedvenc plüss állatod? (ne tagadd, mindenkinek volt!:))
D.: volt egy nagy (akkor nagynak tűnt) rózsaszín (OMG) macim, Macinak hívták. (De volt egy fekete hajú hajasbabám, őt Barbara babának hívják. Igen, még mindig megvan:

E.: volt egy sárga nyulam, de nem emlékszem a nevére, pedig otthon még megvan a nyuszi, igaz nem mai darab, a fél füle meg a lába leszakadt... 

2 megjegyzés: