2014. szeptember 20., szombat

Inspirációk hétvégére 14.

Dóri | 9/20/2014 |
A hétvégén, bár meleg időt jósolnak, belekezdtem az őszi étrendbe: szőlőt ettem fügével és sütőtököt. :D

forrás
Ha esetleg van még a kertetekben friss fűszernövény, olíva olajjal fagyasztva tartósíthatjátok. További ötletek a kép alatti linkre kattintva érhetőek el!

forrás
Két tojás egy banán és némi zsiradék. Ennyi kell egy kis palacsintához, ami garantáltan tej-, szója- és gluténmentes.






Végül pedig egy videót szeretnék nektek mutatni, Martha Stewart oldaláról:

2 megjegyzés:

  1. Te/Ti már próbáltátok a banános palacsintát?:) én többször is próbálkoztam vele, de valahogy mindig összeesett és nem lett valami biztató kinézetű... íz íze annál finomabb volt!:) viszont így nem tudom elkápráztatni vele a vendégeket mert elég érdekesen néznek tálaláskor. ötletetek van, hogy hogyan lehetne ínycsiklandó kinézetűre varázsolni a palacsintákat?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még nem próbáltam, majd a héten szeretném kipróbálni, de egy barátnőm már igen, és neki sikerült. :)

      Törlés