2014. szeptember 1., hétfő

Öblítés - sokadik felvonás

Dóri | 9/01/2014 |
Az ecetes öblítés nem vált be. Tehettem én hozzá 100%-os illóolajat, akkor is az ecet szagát éreztem. Nem szerettük. Visszaváltottam öblítőre, illatos volt szerettük, de bennem volt, hogy lehet ezt máshogy is. Aztán egyszer Ökoanyu Réka blogján nézelődtem, és teljesen véletlenül akadtam rá, hogy a mosóparfümöt lehet használni teljesen gazdaságosan is. A további tapasztalatokat a "Tovább" után olvashatjátok! :)
forrás
Tehát, amit én használok:
2,5 dl 10%-os ecet
2,5 dl víz
2 teáskanál (= 10 ml) mosóparfüm

Mindent összekeverek egy félliteres PET palackban, majd a mosógép öblítőtartójába teszek ebből 50 ml-t.
Tehát 10 ml mosóparfümmel mosok 10-szer. Amit én vettem, az 200 ml-es kiszerelésű, tehát 200 mosásra elegendő mennyiség. 1499 Ft-ért vásároltam a dm-ben, így 7,5 Ft-omba kerül egy mosás, ami azt kell, hogy mondjam nagyon jó!

Ti mit használtok öblítéshez?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése