2014. szeptember 24., szerda

Arcápolási rutin - Dorotthea

Dóri | 9/24/2014 |
Már annyi mindent készítettünk, ideje, hogy elmondjuk, hogyan is használjuk őket, legalábbis én. Vannak termékek, amiket boltban vettem, illetve még a blog írása előtt kezdtem használni, és még mindig van belőle, szóval ne kövezzetek meg érte. Van külön reggeli és esti rutin, amiket külön-külön írok le nektek.

Reggel
Reggelente arctisztításként a Neutrogena Pink Grapefruit Facial Wash géljét használom egy kis szivaccsal, így a napi gyengéd  radírozás megvan. Ezután az általunk is bemutatott gyógynövényes arclemosóval szoktam áttörölni az arcom. (Ennek a hámlasztó hatását használnám ki, bár az én arcbőrömnek BHA savas hámlasztás kellene, ugyanis az ajánlottabb zsíros bőrre, és ez az arctonik az almaecet miatt AHA savas. IDE kattintva egy átfogó írást olvashattok a témáról a KrémMánia blogon.) Ezután jöhet az arckrém, ami jelenleg az Oriflame Essentials hidratáló nappali krémje. Ha a krém beszívódott, akkor jöhet a smink.

Este
Az esti arcápolást természetesen a smink eltávolításával kezdem, amihez a Garnier Micellás arctisztító vízét használom, ami még a legapróbb piszkot is leszedi, nem csak a sminket. Ezután hideg vízzel arcot mosok, majd pedig a levendulás arckrémmel kenem be az arcom, vékony rétegben.

Ennyi az én arcápolási rutinom, remélem találtok benne olyat, ami nektek is beválhat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése