2014. november 15., szombat

Inspirációk hétvégére 22.

Dóri | 11/15/2014 |
Az elmúlt pár hét elég húzós volt, és az óra átállítás is rányomta a bélyegét a közérzetemre, amikor fél 5-kor már sötét van, én úgy érzem már este 7 óra van. De most úgy tűnik, utolértem magam, így terveim szerint rendszeres(ebb)en érkeznek a posztok. A mai bejegyzésben már elkezdünk hangolódni a karácsonyra, néhány költséghatékony módszerrel. :)

A "Tovább"-ra kattintva láthatjátok a mai ötleteket!

forrás
Mindig macerás a kedvenc parfümünket magunkkal vinni, legfőképp a mérete miatt. Aztán hogy miből is áll egy parfüm, bele sem merek gondolni. Ezért nagyszerű ötlet a parfüm-nyaklánc, csak arra kell figyelni, hogy szobahőmérsékleten szilárd legyen. :)

Hozzávalók:
  • olíva olaj vagy mandula olaj
  • méhviasz
  • tetszés szerinti illóolaj
  • medál, vagy tégely a tároláshoz



A megszokott módon olvasszuk össze az olajat és a méhviaszt, majd keverjük bele az illót is. Töltsük a tárolóedénybe és várjuk meg míg kihűl.

Ti próbáltátok már a Burt's Bees Lip Balmot? Elég nagy a hype körülötte, én még mindig a tavaly ilyenkor készített ajakápolóm használom (olíva olaj-E-vitamin-méhviasz hármasa), de igencsak kíváncsi vagyok, mi ez a nagy őrület érte. Szerencsére találtam egy receptet hozzá, így otthon is bármikor elkészíthető.
forrás

Hozzávalók:
  • 20 g méhviasz
  • 20 g kakaóvaj vagy kókuszolaj
  • 45 g napraforgóolaj
  • 8 csepp E-vitamin olaj lágyzselatin kapszulából
  • 2 csepp rozmaring illó
  • 12 csepp borsmenta illó
  • borsónyi lanolin (ha túl sok kerül bele, rossz íze lesz az ajakápolónak)


Elkészítés:
Az illók kivételével mérjünk ki mindent egy edénybe, és olvasszuk össze. A végén adjuk hozzá az illókat is, és mérjük ki a tubusokba. Voilá, kész is a szuper drága ajakápolónk pár forintból.
(Rákerestem, a Müllerben 1300 Ft-ba kerül egy ilyen ajakápoló.)


Az  eddigi megosztott receptjeinket bátran ajánlom nektek karácsonyi ajándék gyanánt, hiszen igazi luxus érzést ad, és igazán nem sok idő őket elkészíteni.
Ezen a héten a karácsonyi készülődés jegyében a jelenlegi kedven ötletem osztom meg veletek. Bár az idei a második karácsonyunk Dáviddal, most lesz először karácsonyfánk. Igaz vannak már díszeim, mert itthon mindig feldíszítettem, illetve turkálóban sikerült potom pénzért 8-10 gömbdíszhez jutnom. Idén azonban teljesen saját készítésű díszekkel akarom a fenyőt feldíszíteni (kivéve a csúcsdíszt), így gyűjtöttem néhány tobozt, amelyek így fognak kinézni:
forrás
Kellemes hétvégét kívánok nektek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése