2014. november 29., szombat

Inspirációk hétvégére 24.

Dóri | 11/29/2014 |
És itt is van advent első hétvégéje, én már nagyon vártam ezt az időszakot, végre időm is lesz a készülődésre, úgyhogy kicsit sűrűbben lesz poszt. :)
Az adventi hétvégéken igyekszem ajándéknak megfelelő inspirációkat hozni, illetve néhány dekorációs ötletet is találhattok majd. :) Lássuk is!


Személy szerint nagyon szeretem Hosszú-Bardócz Évi munkáit, így most az egyik kedvencemet mutatom meg nektek, amit hamarosan én is el fogok készíteni a karácsonyfánkra.
A kép a tutorial posztból származik IDE kattintva elérhető
Kiválóan újrahasznosítható így az alifólia/folpack papírgurigája, illetve a wc papír guriga is. A díszítés pedig az ember fantáziáján múlik. :)

Még nincs adventi koszorúd, és ötleted nincs, milyen legyen? (Kb. nálam is ez a helyzet...) Találtam egy nagyon szép megoldást, esélyes, hogy ez lesz nálam a megoldás. :)
forrás és tutorial
Kelleni fog 4 befőttesüveg, só, gyertya, toboz, vagy valamilyen dekoráció, és kész is! :)

És egy kence is a végére: már közzétettem egy száraz sampon receptet itt, és most hozok egy újabbat, ami annyira nem is száraz, de pikk-pakk megszárad.
forrás
A képen látható összetevőket kell jól elkeverni és spricnis flakonba tölteni, és már használható is! :)

Mindenkinek kellemes hétvégét kívánok és élvezzétek ki a hétvégét, valamint az adventi időszakot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése