2014. december 18., csütörtök

Lush - Angels On Bare Skin

Dóri | 12/18/2014 |
Még mindig nem próbáltam egy Lush terméket sem,  és valószínű nem is fogok, mert amit onnan kipróbálnék, azt elkészítem itthon. Így voltam az Angels On Bare Skin arctisztítójukkal is. Mint láthattátok rendeltem a Cosmio-ról, és bár nem teljesen ugyanazok az összetevők (például bársonyvirág olajat nem tudtam beszerezni), a jótékony hatását már most is érzem, pár használat után.

Az én receptem a következő:

20 g fehér agyag
25 g darált mandula
13 g glicerin
25 csepp víz
7 csepp levendula illó

Egy  tálban a fehér agyagot és a darált mandulát jól keverd el, majd add hozzá a kimért glicerint, és ismét alaposan keverd össze. Ezután mérd ki a 25 csepp vizet (én kiürült illóolajos üvegbe töltöttem, és a cseppentőjével mértem ki) és a 7 csepp levendula illóolajat. Ismét jól összekevertem kanállal, majd kézzel megformáztam, és légmentesen záró dobozba tettem.

És akkor számoljunk.
A Lush-nál ez az arctisztító 2490 Ft/100 gramm. Én ezt az adagot, ami ~60 g 300 Ft-ból hoztam ki (ha a levendula illót és a vizet nem számolom, mert az volt itthon). Azt hiszem, megérte. :)

Ti használtok/próbáltátok a Lush termékeit? Elkészítitek az arctisztítót?



4 megjegyzés:

  1. Wow dejó ^-^ màr régóta birizgàlja a fantàziàmat a Lush artisztítója, viszont dràgàllottam. Viszont ezt lehet, hogy el fogom készíteni :) Meddig àll el? (Csak a bennelévő víz miatt kérdezem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kb. 3 hónapig, elég minimális a víz benne, egyébként ez a mennyiség 1-2 hét alatt elfogy, attól függően, milyen gyakran használod. :)

      Törlés
  2. Milyen ügyes vagy! Ez a termék egyébként is régóta érdekel, megpróbálom majd itthon én is megcsinálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Egyébként nagyon megéri megcsinálni, én nagyon szeretem! :)

      Törlés